SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja reklamowa Dsk przygotuje kampanię Planetarium Centrum Nauki Kopernik

Agencja reklamowa Dsk przygotuje i przeprowadzi jesienną kampanię promocyjną Planetarium Centrum Nauki Kopernik. Budżet dwutygodniowych działań wyceniono na ponad 132 tys. zł.

Kampania promująca Planetarium Centrum Nauki Kopernik ma być przeprowadzona od 28 września do 11 października. Zasięgiem obejmie Warszawę i województwo mazowieckie. Działania realizowane będą w kinach, komunikacji miejskiej, w internecie i w mediach społecznościowych.

Jej wstępny budżet wynosił 130,4 tys. zl. W postępowaniu prowadzonym w formie zapytania ofertowego wpłynęła jedna oferta – złożona przez agencję reklamową DSK. Zaproponowana przez nią kwota wynosiła 132,3 tys. Zł, czyli była wyższa od zakładanego przez instytucję budżetu.

Centrum Nauki Kopernik wybierając ją postanowiło zwiększyć budżet na działania promocyjne.

 

Dołącz do dyskusji: Agencja reklamowa Dsk przygotuje kampanię Planetarium Centrum Nauki Kopernik

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl