SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Proximity Poland dla Pepsi

W związku z trwającymi Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej Pepsi prowadzi cykl eventów Pepsi Football Fest.

W największych galeriach handlowych w całej Polsce pojawia się piłkarski namiot Pepsi znany również z kampanii telewizyjnej. Można w nim wygrać wiele  nagród biorąc udział w szeregu piłkarskich konkurencji sportowych. Każdy kto odwiedzi namiot może też zrobić sobie zdjęcie z drużyną gwiazd piłkarskich Pepsi, w skład której wchodzą m in. David Beckham, Ronaldinho, Terri Henry i Ebi Smolarek. Akcja połączona jest również z promocją sprzedaży prowadzoną równocześnie na terenie hipermarketów.

Eventy odbywają się w 10 miastach, m. in. Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi i Poznaniu. Wraz promocją potrwają do końca czerwca. Agencja Proximity odpowiada za koncepcję, mechanizm i organizację akcji, a także kreację wszystkich materiałów BTL.

Dołącz do dyskusji: Agencja Proximity Poland dla Pepsi

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://coconut-charcoal-exporter.com/member.php?action=profile&uid=61251
Sydney not just has couple of popular vacationers?points of interest, but furthermore has several of hotels, resorts and restaurants that focus on the accommodation and dining needs from the site visitors. The amazing aspect of these new restaurants Sydney is they focus on men and women of earnings groups. Whether an individual wants royal and luxury services or wants to choose affordable dining option, Sydney offer amazing food and luscious dishes to everyone. You will find an array of dining possibilities, like, 5 star restaurants, casual dining restaurants, modern coffee shops, bookstores, junk food corners, etc. People today can decide on a appropriate option, according to their mood and taste.
odpowiedź