Agencja Paralotna podsumowuje rok
Obroty agencji Paralotna w mijającym roku wzrosły o ponad 20 proc.do poziomu 6,2 mln złotych. Agencja zdobyła 7 nagród branżowych,podpisała nowe kontrakty oraz rozbudowała swoje struktury.
To kolejny rok, w którym istniejąca na rynku od 7 lat Paralotnaumocniła się na rynku. Za swój główny sukces agencja uważarozpoczęcie współpracy z nowymi klientami, m.in. Animexem (Mazury),Boiron, Internet Partners i BET.365. W związku z tym rozbudowanom.in. dział PR/Event oraz komórkę interaktywną - podano wkomunikacie.
Dodatkowym wzmocnieniem firmy było objęcie funkcji dyrektorastrategicznego przez Michała Soroczyńskiego, który przeszedł doagencji z TBWA/Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Agencja Paralotna podsumowuje rok