Agencja OneMulti wyróżniona czterema statuetkami na PRGN Awards 2019
Tegoroczne nagrody PRGN Awards 2019 zostały przyznane w Puerto Varas w Chile. W 20 kategoriach wręczono 53 nagrody - 20 złote, 17 srebrne i 16 brązowe.
Agencja OneMulti zdobyła cztery nagrody: dwie złote i dwie brązowe.
Złote wyróżnienia przypadły agencji kolejno: w kategorii Social Campaign/CSR za działania media relations w ramach kampanii #niezaklinaj dla Polskiej Izby Ubezpieczeń, w kategorii Service Launch za komunikację PR wprowadzenia na rynek usługi Empik Premium.
Akcja #niezaklinaj zdobyła też brąz w kategorii Integrated Campaigns. Ten sam kolor nagrody, w kategorii Communication to Millennials, powędrował do OneMulti za akcję "Recepta na sukces w medycynie" na zlecenie Gedeon Richter.
Public Relations Global Network (PRGN) jest międzynarodową siecią, która co roku nagradza najlepsze kampanie komunikacyjne w plebiscycie Best Practice Awards.
Dołącz do dyskusji: Agencja OneMulti wyróżniona czterema statuetkami na PRGN Awards 2019