Agencja Mido: Michał Wojtas awansuje, dołącza Paulina Nowak
Michał Wojtas awansował na stanowisko social media team leader w Agencji Mediowej Mido. Paulina Nowak objęła funkcję social media managera.
Michał Wojtas w Mido koordynuje działania socialowe ze strategicznymi, kreatywnymi i produkcyjnymi oraz czuwa nad pracami zespołu i dba o jego rozwój. Z agencją związany jest od trzech lat, gdzie rozwijał społeczność Stokrotki na Facebooku, Instagramie i Tiktoku i odpowiadał za akcje niestandardowe klientów agencji oraz współpracę z influencerami.
Posiada ośmioletnie doświadczenie agencyjne (social media, content marketing). Pracował dla takich klientów, jak: Seat, Stokrotka, Grupa Eurocash (projekt Lokalni Herosi), USP Zdrowie, Tarczyński, Europejskie Fundusze Leasingowe, Rockstar Energy Drink.
Jest absolwentem socjologii reklamy i komunikacji społecznej oraz studiów podyplomowych z social media i content marketingu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Paulina Nowak zajmuje się komunikacją social media. Posiada pięcioletnie doświadczenie w marketingu, z czego trzyletnie po stronie agencji. Pracowała dla takich klientów, jak: Brother, MSD, MetLife, Erkado, BOŚ Bank.
Z wykształcenia jest socjolożką, specjalizuje się w socjologii komunikacji i procesów społecznych oraz socjologii mediów. Skończyła też studia podyplomowe z zakresu mediacji sądowej i pozasądowej.
Dołącz do dyskusji: Agencja Mido: Michał Wojtas awansuje, dołącza Paulina Nowak