SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja K2 wygrywa przetarg na międzynarodową kampanię Pepsi

Agencja K2 wygrała przetarg marki Pepsi (PepsiCo) na kampanię reklamową 360 stopni, realizowaną w 35. krajach.

Przetarg trwał od sierpnia do września i obejmował dwa etapy. Brały w nim udział agencje kreatywne z Polski i z Rosji. Zwycięzcę wybrano na podstawie badań konsumenckich.   

Agencja K2 będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii telewizyjnej, aktywacji digital, działania w mediach społecznościowych, kreacje DOOH i OOH oraz komunikację w sklepach. Pierwsze efekty współpracy Pepsi i K2 będzie można zobaczyć na początku 2021 roku.

- Zaprojektowanie międzynarodowej kampanii skierowanej do Generacji Z, stanowi spore wyzwanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę różnorodność rynków. Całość musi zadziałać we wszystkich krajach, odwołując się do powszechnych nastrojów i nadziei. Dlatego staraliśmy się wejść jak najgłębiej w motywacje młodych konsumentów, dotrzeć do działających insightów, i na każdym etapie zderzać koncepty z grupą docelową - mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny Agencji K2.

Kampania obejmuje 35 rynków w regionie EER (Eastern Europe Regions), m.in. Polskę, Rosję, Turcję, Ukrainę i Rumunię.

Po trzech kwartałach przychody grupy wzrosły o 9 proc. do 83,2 mln zł. Zysk operacyjny wyniósł 5,8 mln zł zysku wobec 2,2 mln zł straty operacyjnej w okresie trzech kwartałów 2019 roku. Zysk netto wyniósł 3,84 mln zł wobec 2,2 mln zł straty przed rokiem.

Dołącz do dyskusji: Agencja K2 wygrywa przetarg na międzynarodową kampanię Pepsi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl