Agencja BTL Roku
TEQUILAPolska Agencją BTL Roku
Agencja marketing services TEQUILAPolska została Agencją BTL Roku 2004. Ten prestiżowy tytuł przyznawany jest przez VFP Communications wydawcę Media i Marketing Polska. TEQUILA została Agencją Roku już po raz drugi - poprzednio w 2002 roku.
"Z wielką radością przyjąłem informację o przyznaniu naszej agencji tego zaszczytnego tytułu. Jestem pewien, że potraktujemy to wyróżnienie jako kolejny element mobilizujący nas do poszukiwania jeszcze lepszych rozwiązań w naszej pracy.
Satysfakcję sprawia fakt, że przyjęta zmiana pozycjonowania TEQUILA na nową formułę "Brand Energizing" i towarzyszące temu zmiany w podejściu do tworzenia standardów marketing services zyskały uznanie rynku." - powiedział Michał Lehmann Dyrektor Generalny TEQUILAPolska
O przyznaniu tytułu Agencji Roku decydowały: rozwój firmy, jakość świadczonych usług, działalność na rzecz całej branży, zdobyte nagrody, liczba klientów, przychody, liczba wygranych przetargów. To już kolejna w tym roku nagroda dla TEQUILAPolska. Wcześniej w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego Boomerang 2004 agencja otrzymała nagrodę Boomerang w kategorii "program lojalnościowy" oraz wyróżnienie w kategorii "kampania direct mail". Z kolei w konkursie marketingu bezpośredniego Złota Strzała TEQUILA zdobyła nagrodę Złota Strzała w kategorii "przesyłka bezpośrednia BtoC" oraz wyróżnienie w kategorii "projekt graficzny".
Dołącz do dyskusji: Agencja BTL Roku