Agencja Bardzo bez 30 proc. przychodów i z 306 tys. zł straty
W ub.r. przychody agencji reklamowej Bardzo zmalały o 29,6 proc. do 3,06 mln zł, a wynik netto spadł ze 146 tys. zł zysku do 305,7 tys. zł straty.
W ub.r. agencja Bardzo pracowała m.in. przy kampaniach reklamowych piwa Tyskie (w kolejnej odsłonie akcji „Przejdźmy na Ty” wystąpili m.in. Mateusz Borek i Karol Bielecki), i Lech (w ramach koncepcji kreatywnej „Bądź Lechendą”) oraz przekąsek rybnych Lisner (ich ambasadorem marketingowym jest Michel Moran.
Ponadto po wygranym przetargu zaczęła obsługiwać markę telekomunikacyjną Virgin Mobile Polska, w jej kampanii wystąpił Robert Makłowicz.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Koszty operacyjne agencji sięgnęły w ub.r. 3,37 mln zł, po spadku rok do roku o 19,6 proc. To głównie efekt zmniejszenia się wydatków na usługi obce z 3,81 do 2,98 mln zł. Natomiast nakłady na wynagrodzenia zwiększyły się z 213,5 do 220,6 tys. zł.
Na poziomie sprzedażowym rentowność firmy spadła ze 153,3 tys. zł zysku do 307,5 tys. zł straty, a na poziomie brutto i netto - z 213,5 do 220,6 tys. zł.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.
Dołącz do dyskusji: Agencja Bardzo bez 30 proc. przychodów i z 306 tys. zł straty