SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Allegro zmienia identyfikację i stawia na „Smart Communications”

Agencja Allegro wprowadza nową identyfikację wizualną, która ma podkreślić rozszerzenie oferty firmy: z event marketingu na pełny zasób usług marketingowych pod hasłem „Smart Communications”.

- Agencja Allegro często kojarzona jest głównie z działaniami eventowymi, pomimo, że od lat skutecznie realizujemy różnorodne projekty z szerszego obszaru komunikacji marketingowej. Nowy wizerunek agencji ma na celu podkreślić ten fakt - chcemy być utożsamiani jako firma, która oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla marek - tłumaczy Anna Gogacz, dyrektor generalna firmy.

Zmieniona identyfikacja to przede wszystkim nowe logo, nawiązujące do typografii i kolorystyki poprzedniego oraz zawierające slogan „Smart Communications”, opisujący metodykę pracy agencji. Ponadto w nowej wersji uruchomiono serwis firmy, działający pod adresem allegro.com.pl.

Agencja Allegro zatrudnia obecnie 40 pracowników, pracujących w interdyscyplinarnych zespołach projektowych.

Dołącz do dyskusji: Agencja Allegro zmienia identyfikację i stawia na „Smart Communications”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl