AGB udostępnia dane kanałów tematycznych TVN
Od 1 października 2006 roku AGB Nielsen Media Research udostępni rynkowi dane programowo-spotowe dla trzech kanałów tematycznych: TVN 24, TVN Turbo i TVN Style.
Wcześniej monitoring danych prowadzony przez AGB Nielsen Media Research udostępniany był jedynie na wyłączność Grupy ITI. Tym samym w ofercie AGB Nielsen Media Research w oprogramowaniu Arianna środowisku ogólnopolskim będzie dostępnych 39 stacji z monitoringiem programowo-spotowym.
TVN 24 rozpoczęła nadawanie 9 sierpnia 2001 roku, osiągając w 2001 roku udziały na poziomie 0,44%. Po 5 – cio letniej działalności udział TVN 24 w grupie widzów powyżej 4 roku życia wzrósł ponad czterokrotnie, osiągając średnio (styczeń – sierpień 2006 r.) 1,86%.
TVN Turbo rozpoczęła nadawanie w grudniu 2003 roku, w monitoringu AGB Nielsen Media Research istnieje od 1 lutego 2004 roku. Średnia oglądalność tej stacji w 2004 roku wyniosła 14 tysięcy widzów, natomiast udział 0,24%. W 2006 roku (styczeń – sierpień) odnotowała wzrost w udziałach o 1/3 w stosunku do 2004 roku – osiągając 0,32%, natomiast średnia oglądalność wyniosła około 19 tysięcy widzów.
Stacja TVN Style rozpoczęła nadawanie od sierpnia 2004 roku, natomiast w monitoringu AGB Nielsen Media Research istnieje od 1 września. W 2004 roku średnia oglądalność stacji wynosiła zaledwie 4,3 tysiące widzów, a udział 0,07%. W stosunku do 2004 roku – w 2006 roku stacja odnotowała prawie 3,5-krotny wzrost do 0,31%, osiągają średnią oglądalność na poziomie 18,2 tysiące widzów.
Źródło: AGB Nielsen Media Research, grupa docelowa: wszyscy powyżej 4 roku życia
Dołącz do dyskusji: AGB udostępnia dane kanałów tematycznych TVN