Agata Kulesza z wujciem u babci w kieszeni reklamuje konto w ING Banku Śląskim (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa z udziałem Agaty Kuleszy promująca konto oszczędnościowe oferowane przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brain i dom mediowy Lowe Media.
W reklamach z kampanii konta oszczędnościowego w ING Banku Śląskim Agata Kulesza rozmawia z dziećmi, tłumacząc im, że wujek musi być uległy wobec babci, bo jest od niej uzależniony finansowo - mówiąc obrazowo: robi się przy niej mniejszy, bo siedzi u niej w kieszeni. W pierwszym spocie powodem było zafundowanie mu przez nią wakacji (zobacz więcej).
Puentę wygłasza Marek Konrdat, informując, że po założeniu konta oszczędnościowego w ING Banku Śląskim przez cztery miesiące nowo wpłacone środki są oprocentowane na 3 proc. w skali roku.
Reklama kończy się nawiązaniem do wizerunkowej kampanii pod hasłem „Liczą się ludzie” rozpoczętej przez bank w październiku ub.r. (więcej na ten temat).
Kampania obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet (największe portale, m.in. Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, a także porównywarki finansowe, Facebook, YouTube, Google) oraz placówki banku (wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki).
Kreacją i strategią kampanii zajęła się agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: Agata Kulesza z wujciem u babci w kieszeni reklamuje konto w ING Banku Śląskim (wideo)