AdPlayer - nowa sieć reklamowa Agory
Agora udostępniła sieć AdPlayer obejmującą reklamy i niestandardowe działania marketingowe z wykorzystaniem treści wideo. Nową ofertą zarządza Krzysztof Beniowski.
AdPlayer oferuje reklamę przy jakościowych treściach wideo (w formie m.in. prerolli, postrolli, brandingu playera i serwisu, overlayerów) oraz niestandardowe rozwiązania marketingowe, np. seriale internetowe, wideoporadniki, sponsoring programów tematycznych czy transmisje wydarzeń na żywo. Sieć obejmuje witryny wideo Agory, m. in. Gazeta.tv, platforma TiVi.pl i Tuba.tv.
Oferta AdPlayer jest skierowana do wydawców i producentów jakościowych treści audiowizualnych, w tym również do tych, którzy jeszcze nie dysponują własnymi materiałami wideo.
– Oprócz pośrednictwa w sprzedaży reklam, chcemy wspierać naszych partnerów również w innych obszarach – zapowiada Krzysztof Beniowski, szef sieci. – Dysponujemy narzędziami, dzięki którym wydawcy będą mogli zwiększać oglądalność i zasięg swoich treści, posiadamy również odpowiednie zaplecze, by zagwarantować im współpracę w obszarze produkcji wideo – opisuje.
AdPlayer to druga internetowa sieć reklamowa uruchomiona w tym roku przez Agorę. W lipcu firma udostępniła PayPer.pl, ofertę opartą na modelu efektywnościowym (więcej).
Dołącz do dyskusji: AdPlayer - nowa sieć reklamowa Agory