Adobe InDesign w reklamie
Adobe Systems Incorporated poinformowała, że czołowe agencje reklamowe: Ogilvy & Mather oraz DDB Worldwide rozpoczynają pracę z Adobe InDesign CS
Agencja Ogilvy & Mather wprowadza InDesign CS jako standard w swojej sieci.
Dzięki oprogramowaniu Adobe, dyrektorzy artystyczni mogą szybciej tworzyć komponenty, umieszczając bezpośrednio w makietach InDesign pliki innych elementów Adobe Creative Suite, takich jak: Adobe Ilustrator CS i Adobe Photoshop CS — bez potrzeby ich spłaszczania lub zapisywania w specjalnych formatach.
W DDB Worldwide ścisła integracja komponentów Adobe Creative Suite zapewnia sprawniejszy przepływ pracy, promujący produktywność i zostawiający więcej czasu na eksperymenty w tworzeniu reklam dla takich klientów, jak: Microsoft, Philips, czy Safeco. Na początku 2004 r. DDB Worldwide postanowiła zaimplementować oprogramowanie InDesign CS w całej firmie. Trafność tej decyzji została później doceniona, kiedy część klientów agencji zaczęła wymagać, aby ich zamówienia były tworzone i dostarczane do druku właśnie w InDesign CS.
Dołącz do dyskusji: Adobe InDesign w reklamie