Adform zaprasza 14 września na bezpłatny webinar: Jak transparentność buduje wartość w digital marketingu
Marketing cyfrowy z dnia na dzień zyskuje na znaczeniu w media mixie. Dzieje się tak, ponieważ z jednej strony jest skuteczny, z drugiej strony firmy muszą dostosować się do post-pandemicznej, silnie osadzonej w online’owym świecie rzeczywistości. Biorąc to pod uwagę, konieczność transparentności prowadzonych w Internecie działań jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej i właśnie temu zagadnieniu przyjrzymy się w czasie najbliższego webinaru Adform Polska.
AGENDA:
14:00 – 14:10
Intro
Łukasz Bańkowski, Enterprise Sales Manager, Adform
14:10 – 14:30
Trendy i liczby w programmatic buying – H1 2021
Maciej Musioł, Commercial Director Poland, Baltics, Balkans, Adform
14:30 – 14:50
Nowoczesne modele współpracy agencja-klient
Rafał Oracz, CEO, AdNet
14:50 – 15:00
Przerwa
15:00 – 15:20
Wszystko co chcielibyście wiedzieć o targetowaniu z użyciem danych, ale boicie się zapytać
Tomasz Chłodecki, CEO, Justtag Group
15:20 – 15:40
Ad quality measurement a przejrzystość w digital marketingu
Hubert Świtalski, Regional Manager, Meetrics
15:40 – 16:00
Wpływ transparentności na efektywność działań Programmatic
Paweł Kuczma, Managing Director, PurePlay
16:00
Zakończenie
Łukasz Bańkowski, Enterprise Sales Manager, Adform
O Adform
Adform jest jedyną globalną, niezależną i w pełni zintegrowaną platformą reklamową zbudowaną pod nowoczesny marketing. Unikalna technologia korporacyjna – Adform FLOW – posiada najwyższej jakości UX oraz pozwalającą na skalowanie modułową otwartą architekturę do płynnego zarządzania całym cyklem kampanii cyfrowej. Zapewnia ponadto zwiększoną kontrolę i przejrzystość cyfrowych działań, utrzymując prawo klienta do całkowitej własności danych z kampanii. Od 2002 roku Adform tworzy technologię wspomagającą współpracę człowieka z maszyną, dostarczając tym samym tzw. rozszerzoną inteligencję, wzmacniającą wyniki biznesowe klientów na całym świecie.
Więcej informacji pod adresem: www.adform.com