Adam Woronowicz "w swoim tempie" reklamuje piwo Łomża Pils (wideo)
Van Pur ruszył z drugą odsłoną kampanii pod hasłem "W swoim tempie". Występujący w niej Adam Woronowicz promuje piwo Łomża Pils. Za jej realizację odpowiadają agencja Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys, reżyser Sam Akina, Agencja Nie Do Ogarnięcia i MediaCom.
Marka piwa Łomża produkowanego przez Van Pur wystartowała właśnie z nowym spotem reklamowym dedykowanym wariantowi Łomża Pils. Film emitowany jest w telewizji oraz w Internecie. W ramach kampanii zaplanowane zostały również niestandardowe działania content’owe prowadzone na kanałach digital marki.
Nowa historia o „Chmielu bąbelu” jest kolejną odsłoną platformy komunikacyjnej Łomży „W swoim tempie”. Reklama utrzymana jest w duchu nowej idei kreatywnej marki – jest zaskakująco, lekko abstrakcyjnie i z przymrużeniem oka.
Głównym jej bohaterem jest aktor Adam Woronowicz.
- Nowy spot reklamowy Łomża niezmiennie zachęca do czerpania przyjemności z wolnych chwil w swoim tempie, jednocześnie prezentując wariant piwa Łomża Pils – mówi Paulina Grodzińska, dyrektor marketingu Van Pur. – Niespiesznie leżakowany zyskał uznanie wielu konsumentów. Łomża Pils to idealne rozwiązanie na wyjątkowe chwile z przyjaciółmi na łonie natury, z dala od wielkomiejskiego zgiełku - dodaje Grodzińska.
Za kreacje i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiada agencja reklamowa Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys ( koproducent nominowanego do Złotej Palmy w Cannes filmu "Venus w futrze"), reżyser Sam Akina ( „Mayday” ), operator Piotr Sobociński, autor zdjęć do wielu uznanych polskich filmów (nominowane do Oscara „Boże Ciało"). Za obsługę social media marki odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia, a zakup mediów powierzono domowi Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Adam Woronowicz "w swoim tempie" reklamuje piwo Łomża Pils (wideo)
A to coś złego? 50-60 latkowie nie tylko, że mają kasę (i są pożądani przez reklamodawców) to potrafią ocenić, co jest dobre a co złe.
Dobry humor sam się obroni, a ta reklama jest, po prostu, dobra, a Woronowicz - znakomity.