Adam Małysz ponownie w Dobrej GRZE
12 listopada do kiosków, sklepów z grami i supermarketów na terenie całej Polski trafi nowa, ulepszona wersja najlepiej sprzedającej się w Polsce gry komputerowej: Skoki narciarskie 2003: Polski orzeł. Po raz kolejny do gry zaprasza Adam Małysz. W tej ulepszonej i rozbudowanej grze komputerowej ponownie będzie można się zmierzyć z czołowymi zawodnikami z całego świata.
Skoki narciarskie 2003 to: możliwość gry przez sieć lokalną i internet dla ośmiu osób naraz, bardziej realistyczny model lotu i lądowania, poprawiony system sędziowania, nowa, trójwymiarowa grafika, 1000 komentarzy Włodzimierza Szaranowicza i Dariusza Szpakowskiego, 27 skoczni odtworzonych na podstawie dostarczonych przez FIS oficjalnych planów prawdziwych obiektów.
- "Powierzyliśmy zadanie stworzenia Skoków narciarskich 2003 polskiemu zespołowi, gdyż tylko w ten sposób mogliśmy zagwarantować, że nowy produkt będzie zawierał wszystkie ważne nowości, ulepszenia i poprawki, o jakie prosili fani poprzednich części. To już trzecia wydana przez nas gra o skokach. Dołożyliśmy starań, aby Skoki narciarskie 2003 zyskały uznanie w oczach tych, którzy zaufali nam, kupując poprzednie wydania." - mówi Marcin Przasnyski, dyrektor wydawniczy Axel Springer Polska.
Partnerami medialnymi nowego wydania Dobrej GRY są: radio RMF FM, portal Interia.pl, wortal Gry-Online.pl oraz miesięczniki Komputer ŚWIAT GRY i PLAY. Gra została objęta oficjalnym patronatem przez Polski Związek Narciarski i Światową Federację Narciarską FIS. Kampania promocyjna obejmie reklamę radiową w sieci RMF FM, internetową (www.interia.pl, www.gry-online.pl, www.auto-swiat.pl, www.autosukces.pl, www.eprofit.pl, www.komputerswiat.pl, www.newsweek.pl, www.popcorn.pl, www.top-secret.pl) oraz prasową (Auto Sukces, Auto ŚWIAT, Komputer ŚWIAT, Komputer ŚWIAT GRY, Newsweek, PLAY, Popcorn, Profit i Top Secret).
Po raz pierwszy w historii serii Skoki narciarskie 2003 będą sprzedawane także w supermarketach, w praktycznym opakowaniu DVD, z umieszczoną w środku instrukcją.
Gra Skoki narciarskie 2002: Polskie złoto, wydana przez Axel Springer Polska, była najlepiej sprzedającą się grą w Polsce: z łącznego nakładu ćwierć miliona egzemplarzy sprzedało się ponad 225 tysięcy.
Dołącz do dyskusji: Adam Małysz ponownie w Dobrej GRZE