Ad.net rośnie w siłę
Od 1 kwietnia sieć reklamy internetowej Ad.net zyskała nowego pracownika
Do zespołu dołączył Marcin Woźniak. Jego zadaniem będzie wspieranie nowych projektów, w które angażuje się sieć reklamowa.
"Doceniamy dotychczasowe osiągnięcia zawodowe Marcina w branży mediowej, jesteśmy zadowoleni, że zdecydował się on na współpracę z naszą siecią" - deklaruje Adam Wysocki, Dyrektor ds. Obsługi Klientów Ad.net.
"Dla osoby zainteresowanej reklamą internetową i sieciami reklamowymi, Ad.net, jako gracz nr 1 na polskim rynku, to naturalny wybór. Nie wahałem się długo, kiedy złożono mi propozycję" - mówi sam Marcin Woźniak.
W najbliższym czasie planowane jest dalsze powiększanie zespołu. W tym roku uruchomiony został również oddział Ad.net w Estonii, rozszerzając tym samym zakres działania sieci na wszystkie dawne republiki nadbałtyckie. Szefem Ad.net Baltica, odpowiedzialnym za zagraniczne przedsięwzięcia sieci mianowany został Tomasz Cisek.
"Budowanie sieci pan-europejskiej poprzez przeszczepianie sukcesu Ad.net na inne, pokrewne rynki, to niezwykle interesujące przedsięwzięcie. Od kilku lat istniejemy na Litwie i Łotwie, realizowaliśmy kilka wspólnych kampanii (Ad.net, Ad.net Baltica). Czas rozszerzyć zakres wpływów o pozostałe stabilizujące się wschodnie rynki reklamy internetowej" - tłumaczy Tomasz Cisek.
Dołącz do dyskusji: Ad.net rośnie w siłę