Actimel PowerWitamina C reklamowany z acerolą (wideo)
Trwa kampania reklamująca mleczny napój probiotyczny Actimel PowerWitamina C. Akcję - obejmującą media ATL i działania BTL - przygotowała firma Danone wspólnie z firmami Young & Rubicam i Mediacom.
Kampania Actimela PowerWitamina C pokazuje, że zawiera on egzotyczny owoc aceorla, który jest nawet 30 razy bardziej bogatszy w witaminę C niż cytryna. Przekazy reklamowe podkreślają, że dzięki temu opakowanie produktu dostarcza 30 proc. dziennego zapotrzebowania na witaminę C. Ponadto reklamy informują o obniżce cen wszystkich produktów Actimel.
Akcja obejmuje reklamy w telewizji (TVN i Polsat - kanały główne i tematyczne, TVP, kanały Discovery i Atmediów), internecie (m.in. TVN Player i Ipla), radiu (m.in. RMF FM, Radio ZET, Chilli ZET, rozgłośnie regionalne sieci Eska i Grupy Radiowej Time), punktach sprzedaż i na outdoorze, a także plenerowe eventy w Warszawie. Ich głównym elementem jest 6-metrowa maskotka aceroli, którą do początku marca będzie można oglądać w różnych miejscach stolicy. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada firma Danone wspólnie agencją reklamową Young & Rubicam, która przygotowała kreację, oraz domem mediowym Mediacom, który przede wszystkim zajmuje się eventami.
Dołącz do dyskusji: Actimel PowerWitamina C reklamowany z acerolą (wideo)