ACR wprowadza optymalizację stron w trakcie kampanii online
Dom mediowy ACR wprowadza usługę ciągłego optymalizowaniainternetowych stron docelowych w czasie trwania wykorzystujących jekampanii reklamowych. Firma stosuje w tym celu narzędzie GoogleWebsite Optimizer.
Wprowadzane przez dom mediowy ACR optymalizowanie internetowychstron docelowych (landing pages) w trakcie wykorzystujących jekampanii reklamowych online ma zwiększyć skuteczność promocyjnątych serwisów. - Standardowo w czasie działań marketingowych winternecie optymalizuje się nośniki reklam, a za mało uwagi jestpoświęcone stronom docelowym - uzasadnia Jolanta Zaczek-Sakouhi,prezes zarządu ACR.
W ramach ciągłej optymalizacji ACR testuje wszystkie elementystrony docelowej: grafikę, copy, layout i konwersję. Firmawykorzystuje do tego narzędzie Google Website Optimizer, którepozwala wyświetlać internautom różne wersje tego samego serwisu,dzięki czemu nieświadomie biorą oni udział w tym badaniu.Jednocześnie ACR wprowadza do swojej oferty tworzenie strondocelowych.
Dołącz do dyskusji: ACR wprowadza optymalizację stron w trakcie kampanii online