SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ACR wprowadza optymalizację stron w trakcie kampanii online

Dom mediowy ACR wprowadza usługę ciągłego optymalizowaniainternetowych stron docelowych w czasie trwania wykorzystujących jekampanii reklamowych. Firma stosuje w tym celu narzędzie GoogleWebsite Optimizer.

Wprowadzane przez dom mediowy ACR optymalizowanie internetowychstron docelowych (landing pages) w trakcie wykorzystujących jekampanii reklamowych online ma zwiększyć skuteczność promocyjnątych serwisów. - Standardowo w czasie działań marketingowych winternecie optymalizuje się nośniki reklam, a za mało uwagi jestpoświęcone stronom docelowym - uzasadnia Jolanta Zaczek-Sakouhi,prezes zarządu ACR.

W ramach ciągłej optymalizacji ACR testuje wszystkie elementystrony docelowej: grafikę, copy, layout i konwersję. Firmawykorzystuje do tego narzędzie Google Website Optimizer, którepozwala wyświetlać internautom różne wersje tego samego serwisu,dzięki czemu nieświadomie biorą oni udział w tym badaniu.Jednocześnie ACR wprowadza do swojej oferty tworzenie strondocelowych.

  • Więcej informacji:
  • ACR

Dołącz do dyskusji: ACR wprowadza optymalizację stron w trakcie kampanii online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl