Acer Aspire P3 i R7 promowane konkursami w Multikinie i MTV (wideo)
Trwa kampania reklamowa ultrabooków Acer Aspire P3 i notebooków Acer Aspire R7. Akcja - prowadzona w telewizji, internecie, prasie i kinach - obejmuje m.in. konkursy w programie „Niemożliwe” w MTV Polska i kinach Multikino.
Ultrabook Acer Aspire P3 jest prezentowany w reklamach jako „komputer zdefiniowany na nowo”, czyli wszechstronne urządzenie, które w wygodny sposób można przekształcać z ultrabooka w tablet, odłączając ekran dotykowy od klawiatury. Natomiast reklamy notebooka Acer Aspire R7 podkreślają jego ergonomiczną konstrukcję pozwalającą użytkownikom na znalezienie własnego, ulubionego sposobu korzystania z urządzenia.
>>> Acer wprowadza nowe notebooki Aspire i tablety Iconia (wideo)
W ramach akcji do 10 lipca we wszystkich kinach Multikino będzie trwał konkurs SMS-owy, promowany spotem wyświetlanym przed filmami (łącznie ponad 15 tys. razy) oraz ulotkami.
Z kolei w programie „Niemożliwe” na antenie MTV Polska widzowie przez cały lipiec będą mieli możliwość wygrania ultrabooka Aspire P3. Działania reklamowe obejmą prawie 200 wejść na antenę MTV, komunikację na stronie MTV.pl i na facebookowym fanpage’u MTV Polska.
Ponadto akcja reklamowa jest prowadzona w prasie (magazyny lifestylowe), gdzie promowane są również tablety Acer Iconia W3 i Iconia A1 oraz notebook Aspire V7. Natomiast w internecie kampania obejmuje serwisy komputerowe, portale informacyjne i sieć reklamową Google.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajął się Acer Polska
Dołącz do dyskusji: Acer Aspire P3 i R7 promowane konkursami w Multikinie i MTV (wideo)