Acard w nowych opakowaniach reklamowany jako „tabletka od serca” (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa leku przeciwzakrzepowego Acard (produkowanego przez Polpharmę) promująca jego nowe opakowania. Akcję przygotowały firmy marketingowe Fat Baby, Film Garden i MediaCom Warszawa.
Reklamy prezentują opakowanie Acardu z nową szatą graficzną, podkreślając: „Nowe opakowanie, to samo działanie”. Informują też, że promowany lek jest w swojej kategorii liderem sprzedaży bezpośrednio do pacjentów.
Akcja reklamowa trwa od początku lutego pod hasłem „Tabletka od serca”. Obejmuje telewizję, prasę, internet i outdoor.
Nowy design opakowań Acardu we własnym zakresie przygotowała Polpharma.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Fat Baby, realizacją spotu - dom produkcyjny Film Garden, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Acard w nowych opakowaniach reklamowany jako „tabletka od serca” (wideo)
teoretycznie taki był brief, ale wyszło...