„A night like this” - ruszyła wiosenna kampania RMF FM (wideo)
W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa RMF FM. Akcję na zlecenie rozgłośni przygotowały firmy Czteryczwarte, Film Works i The Media Insights.
Nowa reklama telewizyjna RMF FM pokazuje słuchaczy tego radia w codziennych sytuacjach życiowych. Dzięki muzyce emitowanej w tej stacji mają oni lepszy nastrój i są skłonni do bardziej rozrywkowych, szalonych zachowań. W spocie wykorzystywana jest piosenka Caro Emerald „A night like this”.
Kolejny wzrost Trójki, traci RMF FM i Eska Rock
Celem kampanii jest podkreślenie, że RMF FM zapewnia słuchaczom najlepszą, energetyczną muzykę i najciekawsze konkursy.
W ramach akcji 30-sekundowy spot od 23 kwietnia jest emitowany w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN, TV4, TVN 24, TVN 7 i TV Puls.
Scenariusz spotu przygotowała agencja Czteryczwarte, jego produkcją zajęła się firma Film Works, a za planowanie i zakup czasu reklamowego odpowiada dom mediowy The Media Insights.
Dołącz do dyskusji: „A night like this” - ruszyła wiosenna kampania RMF FM (wideo)
A i Fakty,już nie obiektywne, od kiedy na swoim blogu ostre poglądy skrajnie prawicowe ogłosił glówny dziennikarz serwisowy Bogdam Zalewski.
A poranny program od kiedy ułożony jest pod słowo i co do słowa stracił świeżość a trąci już tylko pseudoautentyzmem.Tak jak "Jaka to melodia", że niby na żywo i na tej samej scenie itp...
Poza tym prawdą jest to że RMF gra radośnie i aż chce się żyć :)