90 tys. widzów “Warsaw Shore” w TV Puls. Udział poniżej średniej stacji
Trzy pierwsze odcinki reality-show “Warsaw Shore” obejrzało w TV Puls średnio 87 tys. widzów. W czasie nadawania programu kanał przegrywa z konkurencją, a udział formatu w rynku jest niższy od średniego wyniku TV Puls.
“Warsaw Shore” w TV Puls nadawane jest w poniedziałki o północy. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki pierwszej serii programu na antenie naziemnej stacji obejrzało 87 tys. widzów, co przełożyło się na 2,46 proc. udziału w grupie 4+ i 2,84 proc. w 16-49.
W czasie nadawania kontrowersyjnego reality-show TV Puls ma gorsze wyniki niż konkurencyjne stacje o zbliżonej pozycji na rynku. Emitujący wówczas filmy kanał TVN7 ma bowiem wtedy aż 6,34 proc. udziału, a TV4 - 3,85 proc. (“Spadkobiercy”). Taka sama kolejność stacji jest w grupie komercyjnej.
Udział “Warsaw Shore” jest niższy od średniego udziału TV Puls we wrześniu br., który wyniósł 3,11 proc. w grupie 4+ i 3,6 proc. w 16-49. Warto też dodać, że cały pierwszy sezon “Warsaw Shore” emitowany premierowo w kodowanym kanale MTV Polska w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. zgromadził średnio 178 tys. widzów. Dało to stacji odpowiednio 2,26 proc. i 3,50 proc. udziału (więcej na ten temat).
TV Puls od początku zapewniała, że emisja “Warsaw Shore” ma charakter testowy i w planach na początek jest pokazanie jedynie czterech odcinków formatu. Ostatni epizod z tej puli zostanie wyemitowany w poniedziałek 13 października br. Na razie nie podjęto decyzji, czy na antenie TV Puls pojawią się kolejne odcinki.
Reality-show „Warsaw Shore” opowiada o przygodach grupy młodych osób, nastawionych na zabawę i przyjemności, którzy mieszkają w wynajętej willi, pracują i imprezują. Program jest polską wersją amerykańskiego formatu „Jersey Shore”, a dla MTV wyprodukowała go firma Golden Media Polska.
Dołącz do dyskusji: 90 tys. widzów “Warsaw Shore” w TV Puls. Udział poniżej średniej stacji