9 Senses Media Group wyemituje akcje na inwestycje w internet i prasę
Zajmująca się reklamą outdoorową 9 Senses Media Group planuje inwestycje w reklamę internetową i wydawanie własnego czasopisma marketingowo-lifestylowego. Firma chce pozyskać w tym celu 20 mln zł z emisji swoich akcji.
Zarządzająca outdoorowymi nośnikami reklamowymi firma 9 Senses Media Group szacuje, że w ubiegłym roku - jeszcze jako Headz Marketing Group - osiągnęła przychody w wysokości 9 mln zł, czyli trzy razy większe niż w 2008 roku, natomiast jej zysk brutto wyniósł 1 mln zł, czyli siedem razy więcej niż rok wcześniej. Na tej podstawie firma planuje w najbliższych latach inwestycje w inne branże rynku reklamowo-mediowego, co ma jej zapewnić dywersyfikację przychodów.
I tak już w bieżącym roku 9 Senses Media Group chce przejąć udziały w spółce zajmującej się planowaniem i negocjowaniem oraz zakupem reklamy internetowej, żeby wspólnie z nią przygotować typ reklamy integrujący nowe media z outdoorem. Ponadto firma planuje uruchomić własne czasopismo o tematyce marketingowo-lifestylowej oraz uzupełnić swoją ofertę nośników zewnętrznych. - Najlepsza byłaby do tego sieć nośników usytuowana w atrakcyjnych miejscach związanych ze spędzaniem aktywnie wolnego czasu - opisuje Łukasz Wylęga, prezes i managing partner spółki.
Żeby zebrać środki na te inwestycje, 9 Senses Media Group chce sprzedać swoje akcje o wartości ponad 20 mln zł. Ich pierwsza emisja będzie skierowana do inwestorów indywidualnych, a w drugim etapie - planowanym do 2011 roku - obejmie wprowadzenie tych udziałów do obrotu publicznego.
Dołącz do dyskusji: 9 Senses Media Group wyemituje akcje na inwestycje w internet i prasę