SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

9.90 PR z Centrum Handlowym King Square

Agencja 9.90 Public Relations nawiązała współpracę z krakowskim Centrum Handlowym King Square.

W ramach umowy, agencja odpowiedzialna będzie głównie za media relations oraz organizacja eventów promocyjnych w Galerii, działania B2B oraz e-PR. Agencja 9.90 PR zapewni także rzecznika prasowego dla King Square.

Osobą odpowiedzialną za realizację działań komunikacyjnych jest Ewa Ambroży.

Umowa została zawarta na trzy miesiące z możliwością przedłużenia.

Dołącz do dyskusji: 9.90 PR z Centrum Handlowym King Square

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Morgan
Reklama dla Kinga to jest jakieś totalne nieporozumienie. Organizują zebrania, biorą kasę, a nie robią zupełnie nic. Ostatnio stwierdzili, że brak klientów jest winą sprzedawców, którzy nie potrafią handlować ani zachować się w stosunku do kupującego. Kpina z najemców, klientów i pracowników. Jak nie potrafi się niczego normalnie zorganizować - najlepiej zwalić winę na innych.

A w Kingu? Tam nic nie działa jak powinno. Muzyka? 3 piosenki zapętlone, te same od 3 miesięcy. Wywalające się co chwilę korki i wariująca klimatyzacja. Zgłoszenie awarii do momentu jej usunięcia to średnio okres tygodnia, pracownicy z wielkim fochem przychodzą sprawdzić, co się stało. Trzymajcie się z daleka od Kinga!
odpowiedź