85 lat tradycji Kolejorza
W 2007 KKS Lech Poznań obchodzi 85 lat swego istnienia.
Z tej okazji przygotowano kampanię outdoorową, w której głównym motywem jest nawiązanie do tradycji klubu pod hasłem „Duma i Tradycja” m.in. poprzez powrót do starego herbu Kolejorza.
„Warka”, jako sponsor strategiczny KKS Lech Poznań wspiera działania jubileuszowe klubu. Jednym z nich jest spot reklamowy dedykowany obchodom 85-lecia Kolejorza, przygotowany przez „Warkę”. Film prezentuje fragmenty najważniejszych meczów w historii KKS Lech Poznań przeplatane ujęciami czołowego piłkarza klubu – Piotra Reissa.
Spot będzie emitowany w wielkopolskiej telewizji regionalnej WTK, przed seansami
w poznańskim Multikinie oraz na stronach internetowych klubu.
„Warka” realizuje strategię „uznania wśród konsumentów”. Szczególnie ważnym regionem są okolice miasta Warki i Radomia gdzie pojawią się billboardy, siatki wielkoformatowe oraz autobusy z hasłem „Nasza Warka zdobywa uznanie w całej Polsce!”. Hasło to ma na celu budowania poczucia dumy wśród konsumentów w regionie, z którego pochodzi „Warka”. „Warka” jest też sponsorem drużyny piłkarskiej Radomiak - podano w komunikacie.
Za kreację kampanii „Duma i Tradycja” i „Nasza Warka zdobywa uznanie w całej Polsce!” odpowiada agencja Just.
Dołącz do dyskusji: 85 lat tradycji Kolejorza