SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

815 tys. widzów drugiego sezonu serialu „Szadź” w TVN. 10,64 mln zł z reklam

Drugi sezon serialu „Szadź” w TVN oglądało średnio 815 tys. widzów, o 420 tys. osób mniej niż pokazywana rok temu pierwsza odsłona produkcji. Produkcja dała stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 10,64 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Premierowe odcinki serialu „Szadź 2” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 21.30, w okresie od 17 października do 28 listopada br. Średnia widownia produkcji wyniosła 815 tys. osób, co przełożyło się na 6,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył finałowy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 983 tys. oglądających.

Dla porównania, pierwszy sezon „Szadzi”, emitowany we wtorki o 21.30 od 13 października do 24 listopada ub.r. oglądało 1,24 mln osób, przy udziałach wynoszących 9,77 proc. w 4+ i 11,62 proc. w 16-49.

TVN w paśmie emisji „Szadzi 2” zajął trzecie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. reality-show „Rolnik szuka żony”, osiągała 20,08 proc. udziału. Drugi był Polsat (gł. „Kabaret na żywo. Młodzi i moralni” i filmy fabularne; 8,60 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. „Postaw na milion” i filmy; 3,19 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był stacją trzeciego wyboru.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach drugiego sezonu serialu wyniosły 10,64 mln zł. Dla porównania pierwszy sezon na reklamach zarobił 13,53 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Szadź” to thriller z wątkiem kryminalnym w tle. Drugi sezon serialu odsłania przed widzami dramatyczne wydarzenia z przeszłości Piotra. W jego życiu pojawia się Lila, kobieta, którą wiąże z Wolnickim mroczna tajemnica z młodości.

W obsadzie „Szadzi 2” znajdują się ponownie: Maciej Stuhr, Aleksandra Popławska, Bartosz Gelner, Anna Cieślak, Emma Giegżno, Michał Kaleta, Patrycja Soliman, Monika Niemczyk i Mirosław Zbrojewicz.

Do obsady nowych odcinków dołączyli: Anna Ilczuk, Karolina Gorczyca, Agnieszka Wosińska, Kinga Jasik, Sandra Drzymalska, Krzysztof Zarzecki, Wiktor Piechowski i Paulina Krzyżańska.

Serial „Szadź 2” od 11 maja 2021 roku dostępny jest w serwisie Player.pl.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Dołącz do dyskusji: 815 tys. widzów drugiego sezonu serialu „Szadź” w TVN. 10,64 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XXXX
Powstała już jakiś czas temu debilna moda na to, by robić otwarte zakończenia seriali (i w ten sposób zamiast myśleć nad nowymi produkcjami, powstają 170 sezony istniejących)
odpowiedź
User
Maciej
Trochę słabo
odpowiedź
User
xyz
widać że krytykować nie można bo zaraz blokada NASTĘPUJE . SZKODA ŻE popiera się klakierów tej stacji .
odpowiedź