SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

810 tys. widzów ogląda „Ślubną gorączkę” w Polsacie

Cztery pierwsze odcinki „Ślubnej gorączki” oglądało średnio 812 tys. osób, mniej o 200 tys. niż Polsat gromadził w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. Kanał w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku.

Serial paradokumentalny „Ślubna gorączka” na antenie Telewizji Polsat pokazywany jest w soboty o godz. 16.45, począwszy od 7 września br. Cztery pierwsze odcinki produkcji oglądało średnio 812 tys. widzów, co przełożyło się na 9,99 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 11,81 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku „Ślubna gorączka” obniża wyniki Polsatu o ok. 190 tys. widzów. Wówczas stację w tym pasmie średnio śledziło milion osób, co przekładało się odpowiednio na 11,51 proc. oraz 15,09 proc. udziału.

>>> „Fat Killers” Polsatu przegrywa z konkurencją

Polsat w czasie emisji serialu zajmuje drugie miejsce wśród głównych stacji w rynku telewizyjnym. Pierwsza w tym paśmie jest TVP1, nadająca końcówkę filmów fabularnych, „Teleexpress”, „Pogodę” oraz „Ojca Mateusza”, co daje jej 19,32 proc. udziału. Trzecia pozycja należy do TVN (końcówka „Przepisu na życie” i „Kuchenne rewolucje”; 7,15 proc. udziału), a trzecia - do TVP2 (pasmo programów rozrywkowych; 4,94 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat jest już liderem, a dalej plasują się: Jedynka, TVN oraz Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

1 569 742

19,32%

11,30%

Polsat - Ślubna gorączka

811 596

9,99%

11,81%

TVN

580 792

7,15%

9,79%

TVP2

401 209

4,94%

3,64%


W paradokumentalnej produkcji „Ślubna gorączka” widzowie mogą śledzić losy par, które tuż przed zawarciem związku małżeńskiego borykają się z przeróżnymi problemami. W każdym odcinku przedstawiona jest historia innej pary. Za produkcję wykonawczą odpowiada firma Content Rozwiązania Kreatywne.

Dołącz do dyskusji: 810 tys. widzów ogląda „Ślubną gorączkę” w Polsacie

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ala
Polsat namnożył mnóstwo nowości ...i wszystkie mają słabą oglądalność. Top Chef- też porażka
odpowiedź
User
Daniela
Wszystkie nowości obniżają oglądalność i są porażką : Fat kilers 800tys. , Czyja wina 300tys., Top Chef 1,7mln., To nie koniec świata 1,8mln., 2XL 1,5mln., Nasz Nowy Dom 1,2mln., Ślubna gorączka 800tys., NIC NIE JEST HITEM !!! Chyba czas wrócić do sprawdzonych pozycji sprzed lat, np. Moment prawdy, Idź na całość, Idol, Jak oni śpiewają, jakiś teleturniej, byłoby dużo lepiej !
odpowiedź
User
Gosc
Wszystkie te seriale i programu Polsatu sa do bani ,nic dziwnego ze ludzie tego chlamu nie chca ogladac
szkoda marnowac swoj czas na takie badziewie ,lepjej obejrzec sobie jakis film na canal + przynajmniej oglada sie bez tych reklam a w Polsacie co chwile jakas reklama
odpowiedź