75 procent użytkowników streamingu w USA korzysta z Netflixa
Według danych comScore 75 procent użytkowników serwisów wideo w USA korzysta z oferty Netflixa. Na kolejnych miejscach są YouTube, Amazon i Hulu.
Raport opublikowany przez comScore wskazuje, że na koniec ub.r. ponad połowa (53 proc.) gospodarstw domowych podłączonych do internetu korzysta z oferty serwisów wideo.
Wśród platform streamingowych w segmencie filmowym na pierwszym miejscu znajduje się Netflix, z którego korzysta 75 proc. użytkowników podobnych platform. Niżej (na poziomie 55 proc.) jest YouTube, a podium zamyka Amazon z odsetkiem 33 proc.
Pomimo wysokiego miejsca w liczbie użytkowników Netflix nie dominuje w kwestii zaangażowania odbiorców. Raport comScore wskazuje, że użytkownicy Netflixa oglądają ten serwis przez ok. 28 godzin w miesiącu, podczas gdy na czele listy znajduje się zupełnie inna platforma – Sling TV, która średnio przyciąga odbiorcę na 47 godzin w ciągu 30 dni.
Dołącz do dyskusji: 75 procent użytkowników streamingu w USA korzysta z Netflixa