'68 grosików poza sieciunią'
Z początkiem grudnia startuje nowa kampania marki Heyah pod tytułem 'Zdrabniamy'.
Celem kampanii jest poinformowanie szerokiego grona odbiorców, obecnych i potencjalnych użytkowników Heyah o nowej ofercie marki. Od 1 grudnia 2005 roku Heyah obniża stawkę za połączenia poza sieć z 80 do 68 groszy.
Kampania obejmie wszystkie media: prasę, outdoor, radio, telewizję, Internet. W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7 oraz stacje muzyczne) widzowie zobaczą 30 sekundowy film reklamowy. Na dużym ekranie spot obejrzą goście Ciemna City i Multikina.
W mediach drukowanych kampania obejmie tytuły skierowane do młodego odbiorcy. Na liście znajdą się dzienniki, tygodniki oraz magazyny młodzieżowe, motoryzacyjne, hobbystyczne i lifestylowe. Obok outdooru wykorzystane zostaną także formy ambientowe.
W tym samym czasie wystartuje również kampania radiowa w ogólnopolskich stacjach, takich jak: Radiostacja, ESKA, radio ZET i RMF FM. Ogólnopolskiej kampanii towarzyszyć będzie również aktywność w Internecie, głównie na serwisach popularnych wśród młodzieży. Obejmie witryny poświęcone tematyce telefonii komórkowej, lifestylowej oraz na komunikatorach.
Kreacją kampanii zajęła się agencja G7, kreacją internetową agencja Engine, planowaniem i zakupem mediów Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: '68 grosików poza sieciunią'