65 nominacji dla 49 kampanii w Mixx Awards 2016
49 kampanii zdobyło łącznie 65 nominacji w tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards na najlepsze kampanie marketingowe w internecie. Najczęściej nominowane były kampanie Allegro, H&M i Orange.
W tegorocznej, dziesiątej edycji Mixx Awards wpłynęła rekordowa liczba 226 zgłoszeń, z których ostatecznie do konkursu zakwalifikowano 218. To ponad dwukrotny wzrost w stosunku do edycji konkursu w poprzednich latach.
W 15 konkursowych kategoriach 49 kampanii zdobyło łącznie 65 nominacji do złotych, srebrnych lub brązowych statuetek Mixx Awards. Niektóre ze zgłoszonych projektów, m.in. kampanie Allegro - Legendy Polskie, H&M Love Songs, Orange - Historie na Kartę, Alivia - Wojna z rakiem, łap jaja, Kilobity na Czarity oraz Nie chcę być strażakiem, powalczą o nagrody w kilku kategoriach.
W jubileuszowej edycji Mixx Awards nagrody zostaną przyznane w kategoriach: Brand Awareness and Positioning, Product Launch, Direct Response and Lead Generation, Cross-Media Integration, Public Service and non-profit campaign, Branded Content, Branded Site, Social – Community Building, Online Marketing with Influencer, Mobile, Video online, Games, Interactive Out-of-Home and off-line, Innovations oraz Business-to-Business. Ze względu na brak zgłoszeń nie powstały planowane kategorie Email oraz Internet of Things. Poza tym w kategorii Use of Technology jury postanowiło nie przyznawać nominacji.
Ogłoszenie wyników konkursu Mixx Awards 2016 nastąpi 1 grudnia br. podczas gali w Multikino Złote Tarasy wieńczącej konferencję Mixx Awards & Conference.
Dołącz do dyskusji: 65 nominacji dla 49 kampanii w Mixx Awards 2016