63. Tour de Pologne z firmą Gaspol
Gaspol S.A. to jedyna polska firma zaangażowana w sponsorowanie grupy kolarskiej oraz Oficjalny Partner 63. edycji Tour de Pologne.
Gaspol jest największym dostawcą gazu płynnego w Polsce działającym na rynku gazu w zbiornikach, butlach oraz autogazu. Wieloletni, dynamiczny rozwój firmy i dobre wyniki finansowe pozwoliły na zaangażowanie się w działalność społeczną oraz rozbudowanie działań marketingowych. Wybór padł na aktywności związane z krzewieniem kultury fizycznej oraz wspieraniem sportu amatorskiego i zawodowego.
Niemal od początku istnienia firmy Gaspol wspiera organizację zawodów balonowych w Lesznie i we Włocławku. Sport balonowy, jako elitarna forma aktywności wykorzystująca gaz do ogrzewania powietrza w czaszy balonów, w sposób naturalny kojarzy się z podstawową działalnością Gaspolu i oferowanym przez firmę produktem.
Kolejne działania podjęte przez Gaspol miały zasięg lokalny i dotyczyły sportu amatorskiego. Od kilku lat firma wspiera cztery młodzieżowe drużyny piłki nożnej. Dzięki temu początkujący zawodnicy mogą regularnie trenować, jeździć na zawody i wygrywać.
W roku 2004, Gaspol nawiązał współpracę z Iwoną Guzowska, Mistrzynią Świata w boksie, angażując się tym samym w program „Równy Start”, którego celem jest wspieranie uzdolnionej, ale niezamożnej młodzieży.
Zachęcony dotychczasowymi sukcesami oraz coraz lepszym postrzeganiem marki Gaspol zdecydował się rozwinąć skrzydła. Pierwszym krokiem na tej drodze jest udział firmy w sponsorowaniu jednej z najlepszych zawodowych grup kolarskich na świecie - drużynie Liquigas. Kolarze tej grupy, już we wrześniu tego roku, wystartują w Tour de Pologne w koszulkach z logo Gaspol - Liquigas.
„Nietrudno się domyślić, skąd wzięło się nasze zaangażowanie w sponsorowanie grupy kolarskiej i wyścigu Tour de Pologne. – powiedział prezes Gaspol S.A., Sylwester Śmigiel – „Doszliśmy do wniosku, że wspieranie kolarstwa to doskonała promocja dla naszej marki. A dzięki przynależności do tej samej grupy kapitałowej co włoska firma Liquigas mieliśmy możliwość „wejścia” w sponsorowanie jednej z dwudziestu najlepszych na świecie grup kolarskich.”
Liquigas jest siostrzaną spółką Gaspolu. Od kilku lat wspiera jedną z najbardziej znanych i uznanych na świecie grup kolarskich. W tegorocznej, 63. edycji Tour de Pologne zawodnicy wystąpią w koszulkach z logo Gaspol - Liquigas. I choć w drużynie nie ma Polaków jest to fakt godny podkreślenia, ponieważ po raz pierwszy w historii Pro Tour na koszulkach zawodników pojawi się logo polskiej firmy. Gaspol jest jedynym polskim podmiotem gospodarczym zaangażowanym w sponsoring jednego z dwudziestu najlepszych zawodowych zespołów kolarskich na świecie. Jest także Oficjalnym Partnerem Tour de Pologne.
Z roku na rok sponsorowanie sportu, a nawet konkretnych zawodników jest coraz lepiej oceniane przez opinię publiczną. Z badań przeprowadzanych przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia wynika, że 63% ankietowanych bardzo wysoko ocenia zaangażowanie podmiotów gospodarczych i uważa, że dzięki ich zaangażowaniu kondycja polskiego sportu jest lepsza. Firmy inwestujące w sport kojarzą się z wysokim potencjałem, nowoczesnością, zamożnością i sukcesem.
Dołącz do dyskusji: 63. Tour de Pologne z firmą Gaspol