600 tysięcy aplikacji na Google Play. Sprzedaż filmów, programów TV i magazynów
Internetowy gigant Google zapowiedział wczoraj poszerzenie oferty cyfrowego sklepu Google Play.
Od środy na platformie Google Play dostępne są także filmy, seriale (można je pobierać zarówno odcinek po odcinku jak i całymi sezonami) oraz cyfrowe wydania magazynów. Wśród partnerów, z którym Google nawiązało współpracę, zostały wymienione takie koncerny medialne jak: Condé Nast, Meredith, Hearst, The Walt Disney Company, NBC, Sony i Paramount.
Google tą prezentacją potwierdza swoją zapowiedź z marca, gdy amerykańska firma zmieniła nazwę platformy dystrybucji cyfrowej Android Market na Google Play, motywując to tym, że poza aplikacjami chce sprzedawać tam także multimedia. Dotychczas w cyfrowym sklepie koncernu z Mountain View można już było wypożyczać filmy oraz kupować muzykę i książki.
Google pochwaliło się także, że na serwisie Play jest już dostępnych 600 tysięcy aplikacji. Od początku istnienia Androida zanotowano aż 20 miliardów pobrań. Miesięczna średnia to obecnie 1,5 miliarda pobrań. Darmowe aplikacje dostępne są w 190 krajach, płatne w 132.
Dołącz do dyskusji: 600 tysięcy aplikacji na Google Play. Sprzedaż filmów, programów TV i magazynów