SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

6 agencji w przetargu reklamowym Credit Agricole Bank Polska

Credit Agricole Bank Polska zaprosił 6 agencji do przetargu na swoją kompleksową obsługę reklamową. Przez poprzednie pół roku zajmowała się tym agencja NestPoint, odpowiadając za komunikację rebrandingu banku.

Przetarg rozpoczęty przez Credit Agricole Bank Polska dotyczy obsługi ATL i BTL działań reklamujących jego wizerunek oraz poszczególne oferty. - Poprosiliśmy agencje o stworzenie wyróżniającej się komunikacji dla wybranych produktów detalicznych - opisuje Jędrzej Marciniak, członek zarządu banku ds. marketingu. Do przetargu zaproszono 6 agencji, a jego roztrzygnięcie ma nastąpić do końca czerwca.

Wśród tych agencji jest NestPoint, która zajmowała się obsługą reklamową Credit Agricole Bank Polska przez ostatnie pół roku. Agencja przygotowała jesienną kampanię z Juliette Binoche wspierającą rebranding banku, poprzednio funkcjonującego jako Lukas Bank (obejrzyj informujący o tym spot), a później wymyśliła reklamy poszczególnych ofert: konta i lokaty (zobacz je) oraz kredytu (obejrzyj ją). Wszystkie te spoty nawiązywały do stylistyki filmu „Amelia”: bohaterowie deklarowali w nich, co lubią, a czego nie, w życiu i finansach.

Dołącz do dyskusji: 6 agencji w przetargu reklamowym Credit Agricole Bank Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl