539 tys. widzów programu „Wolni od długów” w Polsacie
Nowy program „Wolni od długów” oglądało średnio 539 tys. widzów, o 680 tys. osób mniej niż „Nasz nowy dom” pokazywany w tym paśmie w poprzednich tygodniach. Produkcja dała Polsatowi ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. wielkiej czwórki” w 4+ i pozycję wicelidera w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 20,90 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Premierowe odcinki nowego cyklu „Wolni od długów” na antenie Polsatu oglądać można było w czwartki o godz. 20.00, w okresie od 27 maja do 12 sierpnia br. Średnia widownia produkcji wyniosła 539 tys. osób, co przełożyło się na 4,78 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,76 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 751 tys. oglądających.
Dla porównania, „Nasz nowy dom”, emitowany w tym samym paśmie w poprzednich tygodniach, oglądało 1,22 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 8,62 proc., 9,66 proc. i 9,29 proc. Nowy program stracił 680 tys. widzów.
Polsat w paśmie nadawania nowego cyklu zajął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która osiągała 10,74 proc. udziału. Drugi był TVN (10,12 proc.), a trzecia - TVP2 (5,01 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 Polsat był drugi, a w 16-59 - trzeci.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków cyklu wyniosły 20,90 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
„Wolni od długów” to program typu reality. Jego bohaterami są dramatycznie zadłużeni, borykający się z problemami finansowymi Polacy, którzy sami nie umieją ich rozwiązać. Historie bohaterów wraz z dokumentami trafiają do doświadczonych ekspertów z dziedziny prawa i finansów. Specjaliści analizują sytuację dłużników i proponują najlepszy plan naprawczy. Bohaterowie są prowadzeni krok po kroku w procesie oddłużania, wyciągani z matni, dzięki czemu otrzymują nowy start.
W gronie specjalistów, którzy zostali zaproszeni do udziału w programie, znaleźli się: Piotr Ikonowicz - społecznik i prawnik, Fryderyk Karzełek - specjalista w dziedzinie finansów osobistych oraz Anna Bufnal - radca prawny i doradca restrukturyzacji. Cykl prowadzi Anna Guzik.
Producentem programu na zlecenie Telewizji Polsat jest Constantin Entertainment Polska. Pierwszy sezon składa się z 12 odcinków.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: 539 tys. widzów programu „Wolni od długów” w Polsacie