SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

500 tys. zł za lokowanie produktu w studiu olimpijskim w TVP. Rusza sprzedaż czasu reklamowego

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rusza ze sprzedażą czasu reklamowego przy transmisji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Najdroższy spot w ofercie kosztuje ponad 140 tys. zł, zaś za tzw. lokowanie produktu w studiu olimpijskim trzeba zapłacić 500 tys. zł.

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej na połowę stycznia zapowiedziało start sprzedaży czasu reklamowego przy transmisjach z Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie.

Oferta reklamowa BR TVP dotyczy wszystkich anten TVP oraz serwisów online.

Za spot przy ceremonii otwarcia w TVP1 4 lutego trzeba zapłacić od 24,4 do 39,1 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.), a za emisję przy ceremonii zamknięcia 20 lutego - od 34,2 do 41 tys. zł.

W ofercie podano ceny dla spotów emitowanych przy transmisjach z konkursów w skokach narciarskich. Najwyższe ceny mają reklamy przy konkursach finałowych - maksymalna stawka to 140,6 tys. zł.

690 tys. za sponsoring skoków

BR TVP proponuje klientom szeroką ofertę sponsorską. Pakiet "Skoki" obejmujący TVP1, TVP Sport i serwisy online,w  ramach którego zostanie wyemitowanych 210 billboardów sponsorskich kosztuje 690 tys. zł.

Stawki dla tzw. pakietów ilościowych wynoszą: 30 tys. zł za 40 wskazań sponsorskich i 280 tys. zł za 200 wskazań sponsorskich.

Oficjalni sponsorzy Igrzysk, wśród których są takie marki, jak m.in. Coca-Cola, Procter&Gamble, Toyota, Visa, Samsung mają do dyspozycji tzw. sponsoring tabeli medalowej. Polega to na ulokowaniu logo sponsora podczas ekspozycji tabeli wynikowej w czasie transmisji. Zainteresowany marketer zapłaci za 120 lokowań 220 tys. zł.

BR TVP dopuszcza też lokowanie produktu w studiu olimpijskim - produkt będzie eksponowany przez 5 sekund. Z tego rozwiązania też skorzystać mogą jedynie oficjalni sponsorzy igrzysk. Za 100 lokowań w czasie transmisji przez cały okres trwania Olimpiady trzeba zapłacić 500 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/telewizja-polska-zimowe-igrzyska-olimpijskie-pekin-2022-tvp-sport-tvp1-eurosport-jak-ogladac ##

Biuro Reklamy zaznacza, że przy zakupie czasu reklamowego przy Igrzyskach obowiązują upusty wynegocjowane na 2022 rok, wydatki cennikowe w blokach reklamowych przy tych transmisjach wliczają się do rabatu za udział cennika, zostaną również wliczone do wykonania rocznej deklaracji budżetu.

W blokach tych nie ma możliwości zakupu niestandardowych form reklamy, takich jak np. kompresja, blok ekskluzywny, wyłączność konkurencyjna.

TVP wyśle sześć ekip TVP Sport i TVP Info

Telewizja Polska przygotowuje się do Zimowych Igrzysk Olimpijskich, które w lutym 2022 roku odbędą się w Pekinie. Transmisje w TVP1 i TVP Sport będzie można oglądać w godz. 2-17. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, publiczny nadawca wyśle do Chin sześć ekip dziennikarskich.

Zimowe Igrzyska Olimpijskie rozpoczną się 4 lutego 2022 roku i potrwają do 20 lutego. TVP może pokazywać imprezę dzięki sublicencji, którą uzyskała od TVN Grupy Discovery.  Wszystkie transmisje będzie można obejrzeć na kanałach Eurosportu i w platformie streamingowej Player.

- Telewizja Polska pokaże 200 godzin transmisji z igrzysk olimpijskich w Pekinie – w TVP1 i TVP Sport, a także na stronie tvpsport.pl i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Wszystkie relacje będą okraszone studiami. Nie zabraknie powtórek najważniejszych transmisji i podsumowań dnia. Na razie możemy ujawnić, że zawody w skokach narciarskich będą komentować: Przemysław Babiarz i Stanisław Snopek - informuje Wirtualnemedia.pl Zespół Rzecznika TVP.

Do stolicy Chin polecą dziennikarze TVP Sport i TVP Info

Dlaczego warto wybrać transmisje TVP? - Jesteśmy zawsze tam, gdzie startują Polacy. TVP skupia się przede wszystkim na występach naszych zawodników - nie tylko pokaże ich zmagania, lecz także przeprowadzi z nimi wywiady tuż po zakończeniu danej konkurencji. Telewizja Polska będzie miała na miejscu 6 ekip reporterskich – 5 z TVP Sport i jedną z TVP Info. Trzy ekipy kanału sportowego TVP będą zlokalizowane w górach (skoki i biegi narciarskie, biathlon), jedna w Pekinie (łyżwiarstwo szybkie i short rack) i jedna w miejscu rozgrywania konkurencji narciarstwa alpejskiego. Dodatkowo na skoczni TVP będzie miała swoje studio, które będzie prowadził Maciej Kurzajewski - informuje nas nadawca publiczny.

Bez transmisji w TVP 4K

Zakończone kilka miesięcy temu Letnie Igrzyska Olimpijskie w Tokio obsługiwało osiem ekip olimpijskich. Podobnie jak podczas olimpiady w Japonii, o godz. 22 w TVP Sport będzie nadawany program „Olimpijski wieczór”. Wcześniej stacja podsumuje najważniejsze momenty igrzysk w danym dniu („Wydarzenia dnia” w godz. 20-21.50).

Podobnie jak w przypadku Tokio, wyłączne prawa do pokazywania igrzysk w jakości 4K ma Eurosport. Nie dojdzie więc do kolejnej reaktywacji TVP 4K, który działał w czasie Euro 2020. Rozrywkowy kanał TVP 4K ruszy dopiero jesienią 2022 roku.

- Kanał TVP 4K nie będzie pokazywał Zimowych Igrzysk Olimpijskich - informuje nas TVP.

 

Oglądalność Zimowych Igrzysk Olimpijskich

Relacje z ZIO w Pjongczangu w 2018 roku w TVP1 śledziło średnio 622 tys. widzów, w TVP2 - 292 tys., w TVP Sport - 15 tys., w Eurosporcie 1 - 97 tys., a w Eurosporcie 2 - 29 tys. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Oglądalność uruchomionych wówczas okolicznościowych kanałów Eurosportu nie była mierzona przez Nielsena. Większą popularnością cieszyła się poprzednia olimpiada zimowa. Transmisje z Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi w 2014 roku do TVP1 przyciągały 2,50 mln widzów, do TVP2 - 1,54 mln, do TVP Info - 482 tys., a do TVP Sport - 101 tys.

Dołącz do dyskusji: 500 tys. zł za lokowanie produktu w studiu olimpijskim w TVP. Rusza sprzedaż czasu reklamowego

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Mocno przesadzone ceny biorąc pod uwagę słabą formę polskich skoczków co przełoży się na znacznie słabsza oglądalność.
0 0
odpowiedź
User
Lech
Ceny z sufitu, ale jak znajdzie się chętny spoza spólek skarbu państwa to ok. Inna sprawa, to kto się jeszcze interesuje Igrzyskami, szczególnie studiem olimpijskim.
No i bardzo małe szanse na jakikolwiek medal.
0 0
odpowiedź
User
weqw
jeśli będzie jak z Tokio, to transmisje zapowiadają się całkiem nieźle
0 0
odpowiedź