500 tys. widzów „Piaskiem po oczach”. TVN24 przegrał z TVP Info
W sezonie 2015/2016 „Piaskiem po oczach” Konrada Piaseckiego śledziło średnio 496 tys. widzów. Program dał TVN24 drugie miejsce w rynku wśród kanałów informacyjnych, ale pierwsze w grupie 16-49.
Właśnie zakończony sezon „Piaskiem po oczach” na antenie TVN24 oglądać można było w piątki o godz. 20.00 w okresie od 4 września 2015 roku do 15 lipca 2016 roku. Średnia widownia publicystycznego programu wyniosła 496 tys. osób, co przełożyło się na 3,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 1,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
Najpopularniejsze wydanie programu Konrada Piaseckiego w minionym sezonie wyemitowane zostało 18 grudnia ub.r. Obejrzało je 956 tys. widzów. Tego dnia gościem magazynu był prof. Andrzej Rzepliński.
Topowe wydania „Piaskiem po oczach”
Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
18-12-2015 | 19:59:57 | 20:38:54 | 956 313 | 6,15% |
15-07-2016 | 20:02:04 | 20:33:20 | 733 780 | 5,92% |
29-01-2016 | 20:00:12 | 20:21:38 | 729 754 | 4,73% |
W czasie nadawania audycji stacja TVN24 przegrywała walkę o widza z TVP Info. Stacja ta emitowała w tym paśmie „Dziś wieczorem” oraz „Forum”, co przekładało się na 3,97 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News („To był dzień”; 0,67 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej stacja TVN24 miała jednak wyższy wynik od TVP Info.
Widownia programu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP INFO | 568 825 | 3,97% | 66 033 | 1,26% |
TVN24 - Piaskiem po oczach | 496 376 | 3,47% | 96 418 | 1,84% |
Polsat News | 95 364 | 0,67% | 21 851 | 0,42% |
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,63 proc.
Dołącz do dyskusji: 500 tys. widzów „Piaskiem po oczach”. TVN24 przegrał z TVP Info
Podajcie jasny wynik
A nie te wygibasy