McDonald’s Polska ze specjalną kampanią na 50. urodziny Big Maca
W internecie ruszyła kampania promocyjna McDonald’s Polska, przygotowana z okazji pięćdziesięciolecia kanapki Big Mac na rynku. Koncepcję działań przygotowała agencja 24/7Communication.
Z okazji 50. rocznicy wprowadzania do sprzedaży kanapki Bic Mac, McDonald’s Polska przygotowal urodzinową kampanię digitalową. Jednym z jej elementów będzie chatbot, gdzie fani będą mogli "porozmawiać" z Big Maciem. Na Facebooku będzie dostępna specjalna nakładka z kanapką, którą będzie można nałożyć na swoje zdjęcie, i dalej udostępnić znajomym. Tę część kampanii wesprą influencerzy.
Akcję uzupełnia wzorowana na kultowym tetrisie gra, która polegać będzie na ułożeniu 4 Big Maców w odpowiedniej kolejności niezmiennych składników. W ramach zabawy prowadzony będzie także ranking z wynikami użytkowników.
W ramach promocji McDonald's przygotował loterię "50 lat Big Mac”, która potrwa do 17 lipca. Do wygrania m.in. samochody Toyota Yaris, telewizory Samsung, smartfony Huawei, vouchery na wakacje o wartości 10 000 zł, głośniki Sony, a także gadżety z logiem Big Maca – plecaki i skarpety.
Kampania potrwa do 17 lipca. Przygotował ją agencja 24/7Communication.
Dołącz do dyskusji: McDonald’s Polska ze specjalną kampanią na 50. urodziny Big Maca