4Fun.TV, 4Fun Hits i 4Fun Fit & Dance z jakością dźwięku Dolby Digital Plus. Piotr Kędzierski w kampanii
Grupa 4Fun Media wdrożyła w swoich kanałach - 4Fun.TV, 4Fun Hits i 4Fun Fit & Dance - standard transmisji audio i kompresji dźwięku Dolby Digital Plus. W kampanii promującej tę zmianę występują m.in. Ola Ciupa, Natalia Jakuła i Piotr Kędzierski.
Technologia zastosowana w stacjach 4Fun Media oferuje przestrzenny dźwięk w wysokiej jakości. Polega na rozdzieleniu strumienia dźwięku na odrębne kanały przenoszące określone pasma akustyczne.
- W 4Fun jak zwykle zwyciężyła muzyka. Dzięki ścisłej współpracy z Dolby Laboratories wdrożyliśmy certyfikowaną technologię Dolby Digital Plus, dzięki czemu nasze kanały muzyczne - jako pierwsze w Polsce - mogą być nadawane w tym doskonałym standardzie dźwięku. Jesteśmy przekonani, że nasi odbiorcy docenią wyraźnie wyższą jakość dźwięku oferowanego na wszystkich kanałach muzycznych znajdujących się w naszym portfolio - mówi Rafał Baran, prezes zarządu Grupy 4Fun Media.
Dzięki technologii Dolby temu widzowie 4Fun.TV, 4Fun Hits i 4Fun Fit & Dance mogą słuchać muzyki za pośrednictwem wielogłośnikowych zestawów audio. Nadawca pracował nad wdrożeniem oraz certyfikacją technologii od trzech miesięcy.
Wdrożenie technologii Dolby Digital Plus wspiera kampania promocyjna, której twarzami zostali prezenterzy kanałów 4Fun - Ola Ciupa, Natalia Jakuła, Milena i Ilona Krawczyńskie oraz Nina Kozieradzka. W kampanii występuje także Piotr Kędzierski.
Akcja obejmuje działania w sieciach kin Multikino i Helios, radiu (Grupa Eurozet) oraz internecie.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w marcu br. udział 4Fun.tv w rynku telewizyjnym wyniósł 0,15 proc., a 4Fun Fit & Dance - 0,07 proc.
Dołącz do dyskusji: 4Fun.TV, 4Fun Hits i 4Fun Fit & Dance z jakością dźwięku Dolby Digital Plus. Piotr Kędzierski w kampanii
Idzie w dobrym kierunku