Nowy magazyn dla dzieci "44 Cats"
Na rynku ukazał się nowy magazyn dla dzieci "44 Cats" (Media Service Zawada). Powstał na podstawie serialu o kotach Lampo, Pilou, Milady i Klopsiku.
Od czwartku, 30 stycznia w kioskach dostępny będzie nowy magazyn wydawnictwa Media Service Zawada dla dzieci, który opowie o przygodach kotów i ich przyjaźni.
Czwórka bohaterów grających w zespole muzycznym śpiewając, ma uczyć i bawić małych czytelników. W każdym wydaniu na dzieci będzie czekać opowiadanie, łamigłówki oraz konkursy z nagrodami. W każdym numerze znajdzie się także prezent związany ze światem kotów.
Magazyn promuje kampania telewizyjna w TVP ABC, Nickelodeon, Nick Junior, kampania internetowa, reklamy w prasie branżowej oraz w tytułach własnych wydawcy.
Oprócz magazynu "44 Cats", dostępne są także książki z naklejkami i opowiadaniami. Planowane są kolejne książki oraz filmy.
Pismo kosztuje 9,99 zł i posiada 28 stron. Jego format wynosi 215 x 280 mm, a grupą docelową są dzieci w wieku 3-6 lat.
Firma Media Service Zawada, wydająca głównie czasopisma i książki dla dzieci, w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 7,8 proc. do 40,21 mln zł oraz zysku netto z 2,11 mln zł do 879,8 tys. zł. Ma 2,6 mln zł zaległych należności od przeżywających ogromne problemy spółek dystrybucyjnych Ruch, Super Siódemka i WIKR.
Dołącz do dyskusji: Nowy magazyn dla dzieci "44 Cats"