40 proc. użytkowników polskich stron o modzie i urodzie to mężczyźni
Wśród polskich internautów odwiedzających serwisy o modzie i urodzie aż 40 proc. stanowią mężczyźni. Najczęściej z takich stron korzystają osoby mające poniżej 35 lat.
Badanie Megapanel PBI/Gemius pokazuje, że w lutym br. wśród polskich użytkowników stron poświęconych modzie i urodzie osoby w wieku 15-34 lat stanowiły 58 proc. W pozostałych grupach wiekowych odsetek osób korzystających z takich serwisów jest niższy niż odsetek wśród wszystkich internautów.
>>> Polskie strony o modzie i urodzie: 6,5 mln RU, wizaz.pl i Edipresse na czele
Najczęściej ze stron dotyczących mody i urody korzystają internauci ze średnim lub wyższym wykształceniem.
Pod względem miejsca zamieszkania nie ma znaczących różnic między użytkownikami serwisów modzie i urodzie a ogółem internautów. Tak więc internauci interesują się stronami na temat mody i urody niezależnie od wielkości miejscowości zamieszkania, podobnie jak niezależnie od częstości i stażu korzystania z internetu oraz swoich dochodów.
Dołącz do dyskusji: 40 proc. użytkowników polskich stron o modzie i urodzie to mężczyźni