4 mln zł na reklamę nowego dodatku Dziennika
W poniedziałek, 16 kwietnia ukazał się pierwszy numer nowego dodatku do Dziennika - "Praca Rozwój Kariera".
Nowy dodatek Dziennika skierowany jest osób poszukujących pracy oraz do specjalistów z branży HR i firm rekrutacyjnych.
W części redakcyjnej, zatytułowanej Moja Kariera, kandydaci poszukujący pracy mogą znaleźć informacje na temat procesu rekrutacji, płac na rynku i przepisów prawnych.
Specjaliści z branży HR mają możliwość współredagowania treści redakcyjnych w części zatytułowanej Forum HR.
Szefem zespołu redakcyjnego dodatku jest Anna Ochremiak, a jego Project Managerem Tomasz Krzywicki.
Wejście na rynek nowego dodatku wsparte jest intensywną kampanią reklamową w telewizji, w radio oraz na outdoorze, w autobusach oraz w tytułach prasowych Axel Springer Polska. Na kampanię wprowadzającą dodatek na rynek Wydawca - Axel Springer Polska - przeznaczył ponad 4 mln złotych.
Dołącz do dyskusji: 4 mln zł na reklamę nowego dodatku Dziennika