SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4 mln zł na reklamę nowego dodatku Dziennika

W poniedziałek, 16 kwietnia ukazał się pierwszy numer nowego dodatku do Dziennika - "Praca Rozwój Kariera".

Nowy dodatek Dziennika skierowany jest osób poszukujących pracy oraz do specjalistów z branży HR i firm rekrutacyjnych.

W części redakcyjnej, zatytułowanej Moja Kariera, kandydaci poszukujący pracy mogą znaleźć informacje na temat procesu rekrutacji, płac na rynku i przepisów prawnych.

Specjaliści z branży HR mają możliwość współredagowania treści redakcyjnych w części zatytułowanej Forum HR.

Szefem zespołu redakcyjnego dodatku jest Anna Ochremiak, a jego Project Managerem Tomasz Krzywicki.

Wejście na rynek nowego dodatku wsparte jest intensywną kampanią reklamową w telewizji, w radio oraz na outdoorze, w autobusach oraz w tytułach prasowych Axel Springer Polska. Na kampanię wprowadzającą dodatek na rynek Wydawca - Axel Springer Polska -  przeznaczył ponad 4 mln złotych.

Dołącz do dyskusji: 4 mln zł na reklamę nowego dodatku Dziennika

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl