226 kampanii zgłoszonych do Mixx Awards 2016, dwa razy więcej niż przed rokiem
Do tegorocznego konkursu Mixx Awards organizowanego przez IAB Polska zostało zgłoszonych 226 kampanii reklamowych, ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej. W dziesiątej edycji konkursu zmieniono regulamin i poszerzono listę kategorii. Rozstrzygnięcie nastąpi na początku grudnia.
W komunikacie poinformowano, że w br. zniesione zostały ograniczenia - zgłaszane kampanie będą mogły być nagradzane przez jury w wielu kategoriach, a w każdej z nich przyznane zostaną trzy nagrody: złota, srebrna i brązowa.
Ujednolicono także standardy przyznawania ocen w kategoriach Best in Show, Agencja Roku i Dom Mediowy Roku – w dużej mierze będą one bazować na sumie punktów uzyskanych za wyróżnienia w pozostałych kategoriach.
Bieżąca edycja Mixx Awards organizowanego przez IAB Polska jest dziesiątą. W tym roku zanotowano rekordową liczbę 226 zgłoszeń kampanii, które będą oceniane przez jury.
Zgłoszeń dokonywać mogli zarówno marketerzy, jak i agencje reklamowe, domy mediowe, portale, wydawcy oraz dostawcy technologii. Do wyboru mieli kilkanaście kategorii, z których osiem, m.in. „Kampania społecznościowa”, „Kampania z udziałem wpływowej postaci” czy „Kampania z wykorzystaniem nowych technologii” pojawiło się po raz pierwszy.
- Co piąta firma zgłaszająca swoją kampanię zrobiła to po raz pierwszy. Co bardziej istotne, konkursowymi debiutantami są głównie małe i średnie podmioty. Potwierdza to słuszność założeń, którymi kierowaliśmy się definiując na nowo ideę konkursu Mixx Awards. Kreatywność twórców oraz odwaga reklamodawców w wychodzeniu poza utarte schematy zasługują na większe uznanie jury niż wysokość budżetu kampanii - podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
- Już wstępna lektura opisów zgłoszonych projektów daje nam pewność, że zaplanowana na 1 grudnia br. w warszawskich Złotych Tarasach gala konkursowa oraz towarzysząca jej konferencja dostarczą uczestnikom wielu emocji i inspiracji - zapowiada Schmidt.
Dołącz do dyskusji: 226 kampanii zgłoszonych do Mixx Awards 2016, dwa razy więcej niż przed rokiem
Cztery razy niższy poziom.
Czy macie rozum i godność marketera?