Ruszyły prace nad 22. edycją Effie Awards
16-osobowy Komitet Effie Awards rozpoczął pracę nad 22. edycją konkursu poświęconego efektywności marketingowej.
Komitet Organizacyjny Effie od lat współtworzą dyrektorzy zarządzający, stratedzy agencji członkowskich Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W tym roku, znaleźli się w nim przedstawiciele:
• GroupM – Izabela Albrychiewicz, CEO
• VMLY&R Poland – Michał Banaszewski, chief business officer, partner
• One Eleven – Tomek Bartnik, partner i współwłaściciel/strateg
• Gameset – Piotr Bombol, chief strategy officer
• DDB – Jakub Eichelberger, członek zarządu, deputy managing director
• Wavemaker – Paweł Gala, CEO
• Publicis Groupe – Marek Gargała, board member
• Synergion – Michał Kociankowski, dyrektor zarządzający
• Starcom – Magda Kolenkiewicz, general manager
• Mediabrands – Justyna Mazur, chief client relations officer
• BBDO – Radek Miklaszewski, business development director
• Isobar – Krzysztof Mocek, CEO
• PZL – Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający
• 2012 Agency – Barbara Niedziela, strategy director
• Value Media – Rafał Wachnik, chief strategy officer
• Havas Media Group – Małgorzata Węgierek, CEO
Zadaniem Komitetu będzie odzwierciedlenie zmian i trendów rynkowych w kolejnej edycji projektu.
- Wszyscy jesteśmy zgodni, co do potrzeby przeformatowania niektórych kategorii konkursowych oraz utworzenia nowych. Ostatni rok zmienił niemal wszystko, jeśli chodzi o komunikację marek, począwszy od wartości w przekazach, po kanały komunikacji. Przesunięcie osi działań marketingowych w kierunku e-commerce, skupienie celu marek na pogłębianiu relacji społeczno-biznesowych czy w końcu rozwój komunikacji z pokoleniem Z, to tendencje, które znacząco wpłynęły na strategie komunikacji w firmach w 2020 roku. Chcemy znaleźć odpowiednie miejsce dla takich kampanii w edycji Effie Awards 2021 – podkreśliła Izabela Albrychiewicz CEO GroupM.
W maju start zgłoszeń do Effie 2021
Jednym z kluczowych zadań komitetu będzie także powołanie jury Effie 2021, które w tym roku będzie oceniało projekty, kampanie i rozwiązania biznesowe zrealizowane w Polsce w okresie od 1 stycznia 2020 r. do 31 marca 2021 r.
Start 22. Edycji Effie Awards planowany jest na początek maja br. Przesyłanie zgłoszeń będzie możliwe w czterech wyznaczonych terminach:
I termin: 12.05.2021 – 31.05.2021 (do godz.17:00 włącznie)
II termin: 31.05.2021 (od godz.17:01) – 21.06.2021 (do godz. 17:00 włącznie)
III termin: 21.06.2021 (od godz.17:01) – 12.07.2021 (do godz.17:00 włącznie)
IV termin: 12.07.2021 (od godz. 17:01) – 23.07.2021 (do godz. 17:00 włącznie)
Podczas 21. edycji Effie Awards nagrodę Grand Prix przyznano firmie Żabka Polska za platformę komunikacyjną "Mały Wielki Sklep". Złotem nagrodzono pięć kampanii - oprócz Żabki - marki Tyskie, McDonald's Polska, Huawei oraz ING Bank Śląski. Wręczono 54 nagrody, w tym 5 złotych, 20 srebrnych i 29 brązowych.
Dołącz do dyskusji: Ruszyły prace nad 22. edycją Effie Awards