2011: “Przyjaciółka” liderem, wszystkie tytuły straciły
W 2011 roku w porównaniu do 2010 roku spadła sprzedaż wszystkich trzech dwutygodników poradnikowych. Najwięcej straciła “Pani Domu”, zaś liderem pozostała “Przyjaciółka”.
Średnia sprzedaż ogółem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w 2011 roku wyniosła 485 404 egz. i była niższa o 1,8 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na pozycji drugiej utrzymała się “Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 446 759 egz. po spadku sprzedaży o 4,7 proc.
Największy spadek w ub.r. zanotowała “Pani Domu” (Edipresse Polska), której sprzedaż ogółem zmalał o 8,6 proc. do 310 658 egz.
Wirtualnemedia.pl | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 485 404 | 494 453 |
Tina | 446 759 | 468 726 |
Pani Domu | 310 658 | 339 885 |
W samym grudniu ub.r. liderem była także “Przyjaciółka” ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 454 201 egz. (spadek o 5 proc.). Drugie miejsce zajęła “Tina” (405 013 egz., spadek o 20,4 proc.), a trzecia była “Pani Domu” (275 976 egz., spadek o 15,9 proc.).
Wirtualnemedia.pl | grudzień | |
2011 | 2010 | |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 454 201 | 478 196 |
Tina | 405 013 | 508 973 |
Pani Domu | 275 976 | 328 076 |
Dołącz do dyskusji: 2011: “Przyjaciółka” liderem, wszystkie tytuły straciły