SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

180heartbeats + Jung v Matt przygotuje serwis o grze Gwint CD Projekt Red

W ramach rozszerzenia umowy 180heartbeats + Jung v Matt z CD Projekt Red, agencja zajmie się pracami programistycznymi i designem m.in. dla serwisu playgwent.com, poświęconemu grze Gwint - Wiedźmińska Gra Karciana na globalny rynek.

180heartbeats od kilku miesięcy adaptuje marketingowe materiały graficzne dla gry Cyberpunk 2077 na ponad 30 zagranicznych rynków. Natomiast działania prowadzone przy innych grze GWINT, zespoły digital studio i tech&lab realizują na takie rynki jak m.in. Hiszpania, Francja, Niemcy, Japonia, Korea Południowa.

- Jako jedna z nielicznych niezależnych agencji na rynku polskim, mamy unikalne doświadczenie w zakresie wdrażania projektów technologicznych nie tylko na rynkach europejskich, ale także azjatyckim - mówi Rafał Knap, digital transformation director
180heartbeats + Jung v Matt.

- Standardy projektowe oparte o zwinne metodyki takie jak Agile, zbudowały w zespole kulturę organizacyjną, tak wartościową i praktyczną w obecnych czasach. Przekłada się ona na docenianą przez klientów elastyczność, a zarazem gotowość do nieszablonowych projektów. Cieszy nas poszerzenie współpracy z wykorzystaniem kompetencji doświadczonych developerów oraz project managerów z zespołu - dodaje Knap.

Dołącz do dyskusji: 180heartbeats + Jung v Matt przygotuje serwis o grze Gwint CD Projekt Red

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl