180heartbeats + Jung v Matt dla marki Bündnerfleisch
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt, we współpracy z JvM/Limmat w Zurychu, przygotowała nową platformę komunikacji z konsumentami dla szwajcarskiej marki przekąsek z suszonej wołowiny Bündnerfleisch.
Platforma "Energia od najlepszych" promowana jest akcją samplingową. Komunikowano ją na specjalnie dedykowanej stronie. Tam opublikowano trzy humorystyczne wideo, które zachęcały konsumentów do podjęcia sportowego wyzwania: ćwiczenia siłowego, oddechowego i biegu.
Po to by zweryfikować wykonanie ćwiczenia, zespół 180heartbeats + Jung v Matt przygotował serwis internetowy, do którego opracowała prototypy wykorzystujące funkcjonalności smartfonów bazujące na czujnikach i mechanizmach takich jak żyroskop, akcelerometr i pomiar dźwięku. Dzięki temu konsumenci chcąc wziąć w udział w wyzwaniu, nie musieli pobierać dedykowanej aplikacji ani informować o wykonaniu ćwiczenia (np. przesłać zdjęcia czy wideo).
Wystarczy, że mieli telefon przy sobie, a wykorzystana technologia zarejestrowała ich ruchy i dźwięk. Użytkownik musiał tylko wypełnić prosty formularz adresowy, następnie otrzymywał pakiet przekąsek Bündnerfleisch do wypróbowania.
Dołącz do dyskusji: 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Bündnerfleisch