145 tys. widzów show “Trinny i Susannah ubierają Polskę”
Premierowe odcinki programu “Trinny i Susannah ubierają Polskę” gromadzą w czwartki średnio 145 tys. widzów. To więcej niż w tym paśmie TVN Style oglądało rok wcześniej.
Format ma swoje premierowe emisje w czwartki o godz. 21.00. Dotychczas pokazane tam trzy odcinki dały kobiecemu kanału 0,98 proc. udziału w grupie 4+ i 1,50 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie TVN Style miała 58 tys. widzów, a jej udział plasował się na poziomie odpowiednio 0,39 proc. i 0,70 proc.
Premierowe odcinki “Trinny i Susannah ubierają Polskę” notują trzy razy wyższe udziały od średnich udziałów, które kanał osiągnął w okresie 21 kwietnia – 5 maja br. – w grupie 4+ było bowiem 0,35 proc., a w 16-49 – 0,45 proc.
Program jest też powtarzany przez stację kilka razy w tygodniu. Pierwsza powtórka formatu emitowana jest w piątki o 19.00 – dwa pierwsze nadane tam odcinki oglądało 58 tys. widzów, a udział kanału podczas ich emisji wyniósł 0,55 proc. i 1,06 proc.
Dane telemetryczne pokazują, że program śledzą głównie kobiety (stanowią 71 proc. widowni), a także widzowie między 20. a 24. rokiem życia oraz między 35. a 54. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
W programie “Trinny i Susannah ubierają Polskę” stylistki Trinny Woodall i Susannah Constantine pomagają zmienić sposób ubierania kobietom i mężczyznom. Show nagrany został w czterech miastach: Łodzi, Poznaniu, Krakowie i Warszawie. Program wsparty jest intensywną autopromocją w TVN Style i na głównej antenie TVN, a także kampanią zewnętrzną (więcej na ten temat).
Oglądalność “Trinny i Susannah ubierają Polskę”
Premiery, czwartki 21.00 | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
21-04-2011 | 161 789 | 1,13% | 1,90% |
28-04-2011 | 127 072 | 0,85% | 1,14% |
05-05-2011 | 145 673 | 0,97% | 1,46% |
Średnia | 144 901 | 0,98% | 1,50% |
Powtórki, piątki 19.00 | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
22-04-2011 | 77 778 | 0,79% | 1,63% |
29-04-2011 | 38 951 | 0,34% | 0,54% |
Średnia | 58 467 | 0,55% | 1,06% |
Profil widowni programu
Profil | TVN Style | ADH % | AFF |
Płeć | Mężczyźni | 29,00% | 60 |
Kobiety | 71,00% | 137 | |
Wiek | 4-9 | 2,03% | 34 |
10-15 | 0,73% | 11 | |
16 - 19 | 4,15% | 74 | |
20 - 24 | 8,20% | 104 | |
25 - 29 | 6,35% | 71 | |
30 - 34 | 6,76% | 82 | |
35 - 39 | 8,79% | 119 | |
40 - 44 | 15,64% | 244 | |
45 - 49 | 14,58% | 212 | |
50 - 54 | 16,94% | 211 | |
55 - 59 | 7,59% | 98 | |
60+ | 8,25% | 41 | |
Wlk. miasta | Wieś | 6,98% | 18 |
< 50 tys. | 29,35% | 122 | |
50-100 tys. | 14,58% | 170 | |
100-200 tys. | 11,62% | 144 | |
> 200 tys. | 37,47% | 186 | |
Zawód | Top management | 16,66% | 192 |
Pracownicy średniego szczebla | 39,54% | 263 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 11,34% | 57 | |
Emeryci | 12,86% | 50 | |
Inni | 19,60% | 64 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 20,51% | 45 |
Średnie | 56,60% | 191 | |
Wyższe | 20,13% | 160 | |
Inne | 2,75% | 22 |
Dołącz do dyskusji: 145 tys. widzów show “Trinny i Susannah ubierają Polskę”
potrzebują jeszcze jakiegoś ciekawego, nietypowego chwytu, narzędzia marketingowego, by podkręcić tę tendencję