SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

145 projektów zgłoszonych do Effie Awards

Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards napłynęło 145 zgłoszeń. Najwięcej w kategoriach Bankowość, Artykuły nieżywnościowe, Środki trwałe i Napoje.

Spośród 145 projektów zgłoszonych w tym roku do Effie Awards, 45 napłynęło od jednej agencji, 78 - od dwóch agencji, a 18 - od wspólnie pracujących nad kampanią trzech agencji. Prace zostały zgłoszone w 20 kategoriach: w kategorii Artykuły nieżywnościowe - 12, w Bankowość - 16, Digital - 9 , E-commerce / e-services / m-commerce - 6, Kampanie dotyczące edukacji społecznej, kampanie CSR - 9, Launch - 9, Leki i suplementy diety - 9, Limited budget - 9, Long term marketing excellence - 7, Media - 2, Media Idea - 4, Napoje - 10, Pro Bono - 5, Promocja miejsc i wydarzeń oraz sponsoring kultury i sportu - 5, Retail (sklepy / sieci handlowe) - 3, Środki trwałe - 12, Telekomunikacja - 6, Ubezpieczenia i inwestycje - 3, Usługi - 5, Żywność - 5. Przypomnijmy, że w tym roku w konkursie pojawiły się dwie nowe kategorie: Digital oraz E-commerce/e-services/m-commerce (więcej na ten temat).

- Nowe w tegorocznych zgłoszeniach, tak na pierwszy „rzut oka” jest to, że agencje więcej miejsca poświęcają opisaniu i przedstawieniu jak kreatywny pomysł na kampanię jest dopasowany i spójny z opracowaną strategią oraz jak wspólnie z zakupionymi czy pozyskanymi mediami odpowiada na konkretne potrzeby klienta - mówi Anna Zimecka, szefowa biura konkursowego Effie. - Ten trend światowy, bardzo silnie podkreślany był w tym roku w Cannes przez największych reklamodawców takich, jak GM, Unilever, P&G, Coca-Cola i wielu innych mniejszych klientów: jak wspólnie pracować z agencjami i jak dzięki kreatywnym pomysłom agencji wyróżnić się na tle konkurencji, by być bardziej skutecznym i efektywnym w działaniach marketingowych - dodaje.

W tym roku przewodniczącym jury Effie jest Grzegorz Wójcik, dyrektor ds. korporacyjnych MIH Internet Europe (część grupy Naspers), właściciela Grupy Allegro. Jury, złożone z 85 marketerów pod opieką 5 przewodniczących, rozpoczyna w trybie on-line 20 lipca.

Dołącz do dyskusji: 145 projektów zgłoszonych do Effie Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl