135 strategii walczy o Media Trendy 2009
Do tegorocznej edycji konkursu Media Trendy zgłoszono 135 strategiireklamowych. 53 projekty ubiegają się o miano innowacji w mediach,a 82 - innowacji w planowaniu mediów.
135 strategii reklamowych zgłoszonych do konkursu Media Trendy2009 to mniej niż w jego ubiegłorocznej edycji. - Rywalizacjadotyczy działań absolutnie nowatorskich, a z czasem rodzi sięwrażenie, że "wszystko już było" - uzasadnia Paweł Tyszkiewicz,dyrektor generalny Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR,które organizuje ten konkurs.
53 strategie zostały zgłoszone w kategorii innowacji w mediach,a 82 - innowacji w planowaniu mediów. Jury będzie w trybie on-lineoceniać prace od 16 do 24 lutego, a z wyłonionych w ten sposóbprojektów 5 marca wybierze zwycięskie. Ogłoszenie wyników nastąpi23 marca na uroczystej gali, podczas której zostaną równieżprzyznane nagrody dla człowieka mediów, medium roku i wydarzeniaroku na rynku medialnym. Wyjątkowy projekt, niezależnie odkategorii, może też otrzymać grand prix Media Trendów 2009.
Dołącz do dyskusji: 135 strategii walczy o Media Trendy 2009